A fun day !

Min dag idag har vart så himla rolig! Bowling och sedan simhallen!
Kan man ha haft roligare eller ? Jaa det gick ganska så bra på bowlingen !
Jag vann första gången över Kaltrina,Milena & Branka. Och ja gjorde en strike !
Japp jag tyckte jag va ass grym och hoppade runt !

Sedan blev det simhallen, där idrotts läraren skickade hem branka
på grund av att hon hade
mens. Så dumma dom är. Men vi tjejer badade och snodde alla vatten grejer man kunde
sitta på haha. A fun day ! :)


Dom rosa kloten är dom tyngsta (H) Haha vilken bomb.


B&K ♥


sexiga bowling skor ;;

sexiga kalle ♥



Kommentarer
Postat av: sofie

oj va sööta bilder ! (:

2010-01-29 @ 21:49:48
URL: http://soouufie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0