Busigt.

Vet att min uppdatering har va usel today ! Men jag va faktiskt i
Busfabriken. Haha, ja nu ligger ni och skrattar åt att jag va där
& tänker det är ju för små barn ? Men och ! Det är så jävlar kul
där ! Har nog värk i hela kroppen på grund av busfabriken.
Jag hade jätte kul. Där var jag med Danka,Milena & Meda.
Man får hälla upp sin egna mjuk glass, och gissa om vi gjorde
den stor. Haha ! Orkade inte ens äta upp hälften av glassen.

Där såg vi också David som jobbar på gården med sin familj.
Han sa att han skulle lägga upp lappar över hela skolan så
alla vet vart vi va haha :) Så jävla trög han är !

Min dag har vart jätte rolig. Vad har ni själv gjort ?


Hejjoho ! Här hoppar jag.

Milena kan flyga !

Denna bild är rolig, kolla hur lång ner mattan gick haha

Ja älskar att rulla igenom dom här mjuka grejerna.

Bus fabriken (: haha



Kommentarer
Postat av: A

Haha, busfabriken är bäst :)

2010-01-03 @ 22:39:33
URL: http://kulanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0