home now.

Tjena jag är hemma nu. Fick bli en skräckis och jag sket på mig om
jag ska vara helt ärlig. Jag hatar skräckisar men jag ville nog
bara bli rädd. Jag blundade en stor del av filmen men jag lyssnade
när dom pratade. Inte när det va läskigt för ljudet på filmen skräms ju som
mest eller ?
Filmen hette " Från andra sidan "

Men om jag ska vara ärlig så tyckte jag att filmen var bra. Filmen hade en
bra handling och det är väll ändå det som räknas.
Även om jag blev rädd som in i tusan så va den bra.
Jag låg och sparka på Kaltrina och skrek allt jag hade. Tror nog att hon blev
mer rädd för mig än för själva filmen hehe.


Sara has pimpat till sin mob med bling bling rikiga diamanter asso ! (29:90 på guldfynd)
hahaha.Hon är så himla stolt över hur hon fixade det och visade mej det minst 20 gånger.

Kalles fucking ost bollar som hon älskar mer än mig.

babes. Jag,Kaltrina,Sara,Milena & lilla kussin ! :)




Kommentarer
Postat av: Carolina

Svar: Visst kan jag ha dagar där jag känner att jag inte orkar blogga, men då bloggar jag inte heller. Och att svara på alla hundratals kommentarer tar ju sin lilla tid. Men nu tycker jag det är skoj :)



Haft en bra dag?

2010-01-23 @ 22:48:44
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: Anonym

mycket mycket MYCKEEET goda ostbollar!

Men naj jovi ja älskar dig & cheeeezbolls lika mycket hahah (L)(L)

2010-01-24 @ 13:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0