Jul

Hejhej bloggen :* Nu sitter jag här på min säng med datan i
knät. Jag sov inte så gott. Mamma kom in & väckte oss halv 9.
Frukost time. Vi ortodoxer måste äta frukost ganska så
tidigt och frukosten är stor den är som middagen. Gris kött ! mm.
Vi slaktar grisen och sedan grillar den hela grisen asso, på en grej
man snurrar runt ! Det är det bästa som finns.

Nyss kom jag från Milenas Kondetori med Mamma och pappa.
Där lämnade vi en stor blomma som det tog tid att hitta och
sedan satt och fika där. Vi ville komma på den stora öppnings
dagen. Jätte mysigt ställe.
Strax ska jag äta middag & sedan iväg till träningen.
Denna gång vet jag att träningen börjar 5 så vi tjejer kommer
inte sent idag. Nej nu ska ja gå upp och se om soppan är klar &
det goda brödet som alltid finns till Jul :)
hörs ♥


Det gäller väll & bjuda på sig själv, helt osminkad som vanligt :)



Kommentarer
Postat av: A

vacker som vanligt :*

2010-01-07 @ 21:37:05
URL: http://kulanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0