Lalala



Öhh typ shena ! Sitter & känner att jag börjar bli riktigt trött. Under dagen eller kvällen
har jag vart lite över allt. Besökt fritidsgården blandannat. Trevligt folk som jag älskar
att umgås med där alla sitter och snackar med varandra och skrattar. När jag kom
hem började jag äta lite mackor druckigt Oboy och ätit lite frukter. Mitt nyårs löfte va ju att äta
mer frukt. Försöker att äta så mycket som möjligt helst en gång per vecka. Vet inte varför
jag inte äter frukter :(

Nu har jag suttit och fixat Ninos ipod. Lagt lite låtar & rensat dom gamla eftersom
han inte kan göra det själv eller han vet inte hur man gör det. Nu ska ja
dra mig själv till duschen och ta en varm dusch och lägga mig i sängen
och glo på Tv´n som också blivit tråkig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0