uppsi

Hejhej bloggen ! Jag vet att jag är jätte sen med outfiten.
Men what ever , nu är den iaf uppe och nu ska jag blogga &
berätta om dag kort så ni orkar läsa.

Måndag & skolan va super ! Inte alls jobbig.
& jag och Kaltrina har haft en skrattig dag. Hon fick näsblond
i skolan och jag stirra på henne som om jag aldrig
sätt blod ! Det va as coolt. Själv har jag aldrig haft näs blod.
Måste bara säga att det va Rades fel ! Japp hans fel han knäa
henne när dom skoj bråka. Ohh så kan ett skoj bråk sluta.
Men ärsh efter detta kommer det ju bara bli värre för han
eftersom nu får vi puppa hans hjärna. Mohaha....

Sedan när vi kom hem så stack vi till Ikano. Där höll jag och Kaltrina
på att leta efter Prao plats. && Vi fråga i varje fucking kläd
butik & dom sa tyvärr bara gymnasie elever på varje. Njaa vi får
se,imorgon ska vi åka upp till stan & kolla.
Jaja. Efter det blev vi trötta & satte oss i Mc ! Där jag inte kunde
sluta äta. Förstod inte hur jag orkade ta mig hem. Min mage var full !
PD
Och jag kom hem runt 7 tiden. Nu ligger jag i sängen och tittar på PDH.
Gud spännande ! hörs snart igen ♥



meen sha !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0