Usel uppdatering

Yes I know !
Men nu är jag här och bloggar. Ska berätta lite kort om min dag.
Vaknade halv 11. Fast jag trodde klockan var 14. Jag blev helt chokad
när jag såg att den inte ens var 11. Men jag sov rätt så bra i natt ändå.

Sedan stack jag mamma & pappa till Milenas nya bageri & fikade.
Och sedan en snabbis till Ikea för att kolla kläd garderob. Hitta en jätte
fin och framför allt stor ! som jag tror vi ska köpa.
Sedan stack jag med mamma & köpte ett bar fejk uggs som jag ville
ha för jag tycker dom är söta, haha.
Sen va vi & handla i willys och sedan åkte vi hem. Och vet ni att Branka
kom hem från Bosnien idag. Saknat henne faktiskt !

Sedan stack Kalle jag & Branka till Milena vi gick och köpte godis chips
och allt gott först och sedan satte oss hos milena och kolla
på lite filmer körde spel & snacka. Ruuuligt.

Imorgon blir det säkert hellre inte så mycket inlägg för jag ska spela
match i Katrineholm. Jag hoppas vi vinner. Men dom är ganska så
svåra och ligger 2a i vår serie. Vi ligger inte så bra till då men
jag får väll hoppas & kriga på plan :)
Här kommer lite outfit bilder och annat.


Svarta Jeans med nitar i sidan - Bikbok
Röd tröja - Bikbok.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0