28 Juli

Jahap, det dröjer ett tag innan min saknade vän kommer hem..
Hon ligger på sjukhuset i Slovenien,hon mår mycket bättre &
hon kommer bli frisk, så ska försöka sluta oroa mej..
Hon måste sova över där två tre nätter sedan fortsätter dom hemåt.
Hennes dumma hals är problemet,dumma mandlar ! När hon kommer
hem ska jag ta extra hand om henne hehe :)

Annars så har jag väll inte gjort något speciellt, vädret idag var väll rätt så
underbart sedan kom regnet och var tvungen att förstöra allt, så det "baltiska"
vädret är nu på väg mot Sverige & det va säkert du milena som skickade det,
för nu läste jag att det ska bli super fint väder i Bijeljina (staden som jag bor i
bosnien) haha, sån otur vi bytte väder med dom!

Nu ska jag sätta på step up 2 och glo på den, hörs ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0