En otroligt varm dag

om jag visste att det skulle vara så här varmt idag skulle jag
hellre ha gått och badat! Men eftersom vi inte visste så spenderade
vi vår dag i Sk,asso jag och Sandra då och ayar var ju självklart med oss!
Vi har tagit massa fotton och sedan gick vi runt i ikano och bara kollade.
Efter det fick jag vänta på att Sandras buss skulle komma och vi missade
den exakt ! Så vi fick vänta 30 min, haha ja.. Men tack för en bra dag !(Y)

Vi hitta ett stort vinbär ställe hehe!

min idol shrek på bild ! woho

&& detta va några av bilderna vi tagit ! ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken fin blogg du har och vilka härliga bilder! Kika gärna in på min :)

2010-07-21 @ 00:28:01
URL: http://emlysen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0