Hemma !

Sorgligt nog har jag kommit hem från Serbien och jag har verkligen
haft det kul ! Jag vill tillbaka, har inte saknat Sverige ett dugg !
Jag har verkligen haft det roligt, nästa år stannar jag hela sommaren där!
Jag ska verkligen bjuda på bilder och få i gång bloggen! För jag har saknat att skriva
på den, nu ska ja ladda bloggen med massa roliga inlägg och en hel del bilder !
Jag hoppas ni haft det bra och fortsätter njuta av er sommar !

Vi var en vecka i Kroatien också, underbart !

pappa & jag

mamma och jag.


Kommentarer
Postat av: sofie

tacktack, fast det var så varmt idag så kände mig som en svettig girs och ofräch :D

2010-07-17 @ 21:58:58
URL: http://soouufie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0