Ur min garderob - Väskor

Jag har upptäckt att jag har vädligt väldligt många väskor hemma.
Haha så här ska ni få en titt på dom väskorna som jag mest använder ! :)


Väskan kmr från serbien och jag älskar fransarna på väskan !!

Från H&m

från H&m i tyskland om jag minns rätt, och detta är en stor favorit!

Från H&m & det här är nog min favorit den passar med allt!

Vet inte vad den kommer från, men brukar använda som skolväska den har mkt plats!

Ryggsäck från gina på rea !

wedins

wedins

syrran köpte den i spanien och självklart så är det inte äkta hehe

min älskade sportväska !

Kommer från young om jag minns rätt haha ! :(

Kommentarer
Postat av: sofie

jätte snygga väskor ! (:

2010-07-31 @ 18:42:17
URL: http://soouufie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sjukt fin blogg du har! :) tänkte bara säga att jag precis har börjat blogga och skulle vilja ha lite fler läsare så tänkte fråga dig vad du vill att jag ska skriva om för att du ska vilja följa min blogg?! :)

ha en bra dag, kram

2010-08-01 @ 01:31:51
URL: http://nadiaabenamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0