5 Juni 2010

Godmorgon på er alla ! Förlåt för en sån dålig uppdatering men
vädret är så himla fint att jag vägrar spendera min dag vid datorn !
Men nu hare jag bestämt mig att jag iaf kan skriva på morgonen och
på kvällen? Så jag ska försöka fixa bloggen nu.

Förutom att vädret är awesome så slutar jag skolan om mindre än en vecka!
Och några få skoldagar är kvar ! Kul att sluta men det är läskigt att börja 9an nu :(
Tänk alla nationella prov, och att jag sedan måste välja ett gymnasium..
Jaja slut snackat på det nu, nu ska jag bjuda på några bilder från
Onsdags då vi var på friluftsdag & körde vollyboll i det fina vädret.




snacka om att jag slog i huvudet när jag gick upp :(




Kommentarer
Postat av: sofie

tacktack !

jette härliga bilder !

2010-06-05 @ 11:42:31
URL: http://soouufie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0