Jersey shore

Sitter nu i rummet och kollar på repriser från jersey shore som mtv
visar varje kväll. Älskar programmet och jag längtar tills nästa kommer
hehe ! Nu har jag fått i mig både lite förrätt och efterrätt.
Min dag idag har vart bra, var i stan en stund, en tygpåse från Hm fick
hänga med hem (pengarna går till Unicef) Sedan satte vi oss i Mc och käka klass.
Kom hem runt sex och käkade mat hehe, sedan stack jag ut och nu sitter jag här!

Ska strax sätta på Alvin & gänget 2, haah älskar verkligen den filmen.
Vi hörs imorgon eller kanske sen, vi får se hur trött jag är :)


mmm, ostmacka haha

Nutella macka ! finns inget godare

Jag äter oftast mina jordgubbar med socker och tycker att det smakar bäst då.
Hur äter ni era jordgubbar ? :)






Kommentarer
Postat av: RV

jersey shore är mitt program

2010-06-15 @ 21:47:01
Postat av: JJ

åhhh vad gott det skulle vara med en Nutella macka just nu.. Mina föräldrar anser att jag har blivit beroende utav det så dom har slutat köpa :(

2010-06-25 @ 20:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0