Måndag - Hej sommar lov !

Godmorgon på er, skönt att inte behöva gå upp extra tidigt
för att gå till skolan. Nu är det sommarlov ! Kan fortfarande
inte fatta det. Och på fredag åker jag ner till hemlandet men
vårt första stopp blir i Tyskland hos min moster, sedan åker
vi till Kroatien där vi stannar kanske 5 dagar för sol & bad & Sedan
blir det att åka ner till familjen där nere, ohh jag längtar faktiskt !

Förlåt för en sån dålig uppdatering men jag ska försöka blogga lite mer
den tiden jag har kvar här i Sverige, sen förstår ni så kommer jag
kanske inte blogga på 2 månader hehe :$$

Nu ska jag bjuda på 3 bilder som jag tagit i helgen, då vi firat min syster :)




Kalle blev fin på bilden men ursäkta mig hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0