Min dag

Min dag har vart ganska så bra om jag ska vara ärlig.
Började med att gå till ikea där jag och Kaltrina hade
det jäkligt roligt, orkar nt gå in på detaljer nu haha,
sedan kom vi tillbaka hem var ute en stund sen stack vi till
stan satte oss i Mc och tjockade oss, (som vanligt)
Sedan var vi åter igen ute. Efter det kom Kaltrina hem till mig,
vet nt vad hon gjorde hon va med syrran medans ja packade haha
och dom klagade på mej så mycket kläder jag tog med mej :(
men jag kommer nog behöva det ändå !
Nu kommer det lite bilder !

Btw, Jag åker imorgon natt !


ikano outift.
Jeans - cubus
linne - Jc
Kavaj - H&m


så gott att jag smälter :(


Kommentarer
Postat av: sofie

jette snygg kavaj (:

2010-06-17 @ 11:27:59
URL: http://soouufie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0