Min skolavslutning

Förlåt för en sån dålig uppdatering! Men jag har verkligen haft fullt upp!
I onsdagskväll serverade vi som sagt 9orna, det va verkligen kul att göra
det även om jag vart stressad och jag skämde ut mig lite här och där, men
det var kul att göra deras dag speciell !
Plus så lärde jag mig att blåsa ballonger ! Woho, nu kan jag inte sluta blåsa.

I torsdags var det dags för min skolavslutning ! Även om det inte var
soligt ute så blev jag glad att inte regnet föll ner. Vi fikade med klassen
i klassrummet och körde lite lekar, sedan var det dags för oss att gå upp
till kyrkan och lyssna på kören som sjöng, och efter att vi gjort det fick
vi våra betyg förresten blevj ag inte nöjd med mina betyg, jag fick 8 VG resten G..
Sedan tog vi kort och gick ner till skolan där trummor var på plats i cafeterian och
alla började dansa sjunga och massa ! Ska försöka lägga in klipp, annars kan ni
se min facebook hehe:)

Min klass, 8E

Mina tjejer, och där ser ni en bild på vad jag hade på mig hehe.

 

 

 



Kommentarer
Postat av: sara

snygga brudar där! :D

2010-06-12 @ 17:01:23
Postat av: sofie

jette härliga bilder!

2010-06-13 @ 15:11:30
URL: http://soouufie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0