JAG ÄLSKAR BASKET !

Fan va jag älskar basket ! detta va en sjukt bra match !

Vi mötte gotland som förra gången utklassa oss. Dom ledde i början typ 1 perioden med 28

poäng, sedan fick vi tjejer nog eftersom vi ville så gärna vinna detta !

Vi kom in på plan och gjorde matchen oavgjord det blev alltså 46-46

Sedan fick vi förlängnings tid i 5 min och det va då dom vann oss.

Dom spelade jätte bra, men vi va ändå mycket bättre ! Dom utklassa oss förra

matchen och denna vann dom över oss på grund av några fnjutiga poäng.

Sara och jag började gråta som vanligt, men jag ser det här som en stor vinst för oss.

Tjejer vi spelade som ett lag idag & ni va bäst ! Vi är bäst !

 

 


 


Kommentarer
Postat av: sara

gråter .. :(

aja (LLLLLL)

2010-03-06 @ 17:13:15
Postat av: Felicia

Haha Gotland vann! Jag sa ju det:) Gotland äger!!

2010-03-06 @ 18:54:41
URL: http://ettsallsyntexemplar.webblogg.se/
Postat av: sara

vart fick du luft i dig

gotland äger , tss tur bara ;)

2010-03-13 @ 15:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0