Min tröja ser god ut !


Bruna strumpbyxor tjocka - Gina, Linne/klänning - Bikbok

Hej på er gott folk. Här sitter man i sängen och fryser. Vädret är konstigt tycker jag.
Ena dagen är det soligt & varmt som igår Och den andra dagen är kallt och mörk
molnen har nu kommit fram. Skolan idag va rätt så bra. Började med att vi på ledarskapen
lekte med barn och corren kom på besök och fotade massa (corren=linköping tidning)
Där efter var det vanliga lektioner. Måste säga att skoldagen gick otroligt snabbt !
Vet ni? Det var Påskbord i skolan ! Så gott mm, eller åt ba korv & potatis haha. Något
negativt med svenskt påskbord och julbord. Det är exakt samma saker på jul bordet &
påsk bordet. Men nu ska jag göra mina läxor och där efter ska jag iväg på träning =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0