Taco baby

Tjaba tjena halo !               
Hur är det med er sötnosar? Vet att jag inte skrvit på hela dagen
men nu är jag äntligen här, och det är helg så kommer kunna
blogga mycket nu tror jag hehe.
Skolan idag va rätt så bra. Gjorde ju Vg/Mvg provet och jag va riktigt
osäker i början när jag skulle göra det,
men min lärare sa att jag skulle ge det ett försök
för jag kan ändå inte få IG, jag gjorde ett försök
och det gick.. Så där. Ska inte säga mer
än så för man vet ju aldrig hur det blir, när man är säker
på ett prov slutar det oftast dåligt.
Vi sålde choklad pudding i skolan café för att samla in pengar till
klass kassa, rikgti bra blev det och jätte många köpte !

Jag har inte gjort något speciellt utan bara suttit hemma.
Jag vet tråkigt. Nu har jag iaf köpt med mig chips & godis
så ska se någon film nu och feta mej med gottis grejer.
Vi hörs people, ska äta taco nu !



♦ Blus - Bikbok (favo plagg just nu)
♦Lack leggins - gina
♦ Vitt linne - Bikbok



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0