10 MAJ

Hej på er, skönt att jag börjat skriva nu igen (fortfarande dåligt men ska bättra)
Skolan idag har gått otroligt snabbt tycker jag, sega lektioner också !
Läst ut Oliver Twist nu på engelska också, yes kalle låg och lyssna
på mig medan jag läste för henne hehe. På syslöjden försökte man lära sig virka?
Yes är glad att jag är klar med min sjal som är dö läcker !  Nu ska jag
hoppa i duschen och där efter läsa något, nu när jag ändå har lust liksom :)


Dagens outfit.
Tunna strumpbyxor - lindex
Shorts (slitna) - Bikbok desutom o tajta
Linne - Gina (för öppet vid ärmarna så jag har ett svrt linne under,men är dö snyggt till sommar)
Över (som inte syns) en jeans skjorta - Monki


Kommentarer
Postat av: sofie

jepsjeps!

snygga shorts !

2010-05-11 @ 17:01:28
URL: http://soouufie.blogg.se/
Postat av: zoe

det där linnet är så snyggt! fatta när man är brun på sommaren också haha - schnyggt! allt bra med dej denna tråkiga fredag? :D

2010-05-14 @ 09:50:59
URL: http://zzoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0