17 Maj

Dagens Outfit

Ballerina klänning - Bikbok. Jeans skjorta över - Monki. Jeans jacka- Gina

Hej på er snyggingar ! Sitter nu i rummet är lite små trött.

Kom nyss från en lång promenad i skogen med mamma och syrran.

Innan det var jag i Gården på tjej kväll. Vi satt fixade naglarna och snackade lite skit.

Och innan det var jag i skolan haha, Skoldagen gick jätte snabbt enligt mej,

ingen speciellt hände i skolan heller förutom att maten va äckliiiiig haha,

det var ju så viktigt att veta. Jag tänker från och med nu bjuda på massa

bilder för bloggen blir ju mycket mer intressant? Inte sant eller.

Där  uppe ser ni några härliga sommar bilder och mer

bilder kommer (ursäkta men alla bilder är på mej)

haha lite ego men förlåt, imorgon ska jag ta massa kort, inte bara på mej haha :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0