19 Maj

Hejsan på er, jag lovade att skriva igår med jag orkade
inte på grund av att min mage gjorde så himla ont att jag somnade
(Buuuh för tjej problem !) Men nu mår jag bättre, hade inga outfit bilder
eller något idag på grund av att jag såg ut som ett lik i skolan, orkade
inte ta på mig något snyggt eller fixa håret så min klädstil såg ut som
en pyjamas (otroligt skönt måste jag säga haha)
Efter skolan stack jag och kalle till stan och fixa en grej, Vi hann komma
dit och tillbaka på hela 30 min ! Så himla snabba ! det sjukt.
Senare var vi ute i det fina varma vädret!
Förstår mej inte på vädret ena minuten regnar det och nästa minut så skiner
solen så starkt ? :) haha, nä nu ska jag gå blåsa håret och där efter platta det.
Vi hörs snart igen ♥



idag bjuder jag på något riktigt ointressant. Något jag ritat nämligen, haha snabba skisser ;)

Kommentarer
Postat av: AB PW

tack :D nöjd med den faktiskt

2010-05-19 @ 21:50:05
URL: http://acidbanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0