21 Maj

Jeans shorts - Bikbok. Cykle - H&m. Bikini - H&m. Linne - Gina


Shosan ! det första jag måste säga är, fyfan vilket underbart väder, känner verkligen

att sommaren har kommit nu! Och idag har jag bara gått runt i shorts även om mina ben

är otroligt vita så var jag tvungen hehe, Skolan idag va jätte bra kändes

som om vi inte hade så många lektioner eftersom vi fick sluta tidigt hela tiden. På rasten satt

vi utomhus och så i det fina vädret. Strax ska jag iväg till Milena eller snarare runt sex tiden hehe,

jo för hon fyller år, hon har pratat om sin födelsedag i flera veckor haha.

Just nu sitter jag i altanen och njuter av det fina vädret, syrran sa att det var 22 grader i skuggan !

Nu ska jag ta en sväng ut och njuta av vädret :)

Omg, tack gud för det här vädret asso haha ;) Nu sla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0