27 Maj

Hej på er alla glada ! Sitter nu i soffan och är helt slut !
Skolan idag massa prov som måste pluggas + att jag haft träning :(
Skolan börjar ta död på mej... Svenska provimorgon och sedan så äre
3 prov kvar och inga mer jäkla prov kvar ! Tackar gud, sen är det bara
skol avslutning yes !! Ska strax hoppa i dusch luktar nt så gott efter
träninge mohaha ! men ville först höra av mej lite :) ska plugga efter duschen
och sen se eurovision ! Missa inte hehe :)

ps, Har nt plattat mitt hår på en vecka och några dagar !!


Mycket enkel och skön outfit.
Jeans - cubus
Vitt linne - Gina


Ögonen.
Ljus grund ögonskugga
sedan målat på med en mörkare färg
i kanten och ovan ögat ;)
(dålig bild)

Kommentarer
Postat av: sandra

hej!

jag hittade din blogg via kenzas, tänkte bara säga att jag också har föräldrar från serbien!eller egentligen montenegro!och jag spelar oxå basket:P

i alvik basket!jag bor här i sverige, stockholm!och jag är en tjej på 11 år!

btw, gillar din blogg!

2010-05-30 @ 13:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0