Gårdagen

Igår kunde jag inte skriva på grund av att jag var på
en serbisk ungdomsfestival. Det här året hölls det i Linköping,
så jag gick till sk skolan där det skulle hållas. Jag gick dit klockan
nio ! haha, sedan fick jag gå och ställa mig utanför Centrum där
Massa serber skulle komma från olika städer och sedan skulle jag visa
vägen tillbaka till skolan. Där fick dom frukost och sedan vart det dags för
fotboll, det va jätte kul ! Våra Linköpings killar vann fotbolls turneringen,
det förtjänade dom verkligen dom va jätte duktiga ! Det fanns också
en grupp med små barn som körde och dom var så himla söta !
Sedan va det lekar vi skulle köra och vi vann det också ! Yeess, sedan
gick vi tillbaka till skolan satte oss i aulan och kollade på folkdans och vanlig
dans vi fick höra sång och massa annat ! Hade en bra och rolig dag !

Måste bara säga att vädret igår var fantastiskt !



folkdans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0