The last song

Förrut var jag med Sara och Kaltrina och såg på the last song.
Hade sätt den på reklam sen hade även sandra skrivit om den på sin blogg så
då blev jag extra sugen haha, så vi bestämde oss att gå.
Första gången så kom vi en halvtimme innan själva filmen
börja haha, för varje gång brukar vi missa början eftersom
vi är så sega men denna gång hann vi ! Sedan blev det lite strul med platserna eftersom
några på internet hade låst platserna så vi fick vänta och klockan vart tillslut 5 i halv
så då meddela som oss att det fanns kvar ! Haha då var vi tvungna att rusa och
köpa det vi ville äta och tack vare reklamerna så hann vi se början också ! :)

Filmen var verkligen jätte bra, den är verkligen min favorit film nu haha,
den var sorglig och romantisk ! Allt i ett liksom den va verkligen jätte bra!
Rekommenderar den verkligen åt er !

Kommentarer
Postat av: ANGELICA BLICK

sv; bra, det får du lova att göra :) jag kommer bli superglad! åh tack!! kram

2010-05-14 @ 12:50:48
URL: http://angelicablick.se
Postat av: sandraazadi,

aaw va gullig du är och skriver om mig:p erkänn den var bra:) ska se den idag igen hahaha:D

2010-05-14 @ 14:30:21
URL: http://nil0far.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0