25-nov-2010

Hejsan! Fullt upp med plugg och kommer ha det nästa
vecka också för att vecka 49 börjar praoen och då ska allt
va inne så lärarna kan sätta betyg. Jobbigt och pirrigt. Va fan ska jag välja?

Måste iaf göra klart mitt hemkunskaps arbete nu har ett papper kvar,
sen ska jag väll vila eller börja göra Biologi? Hm..
Vart på ikano köpt present till min kära kusin som fyller 4 i helgen. Gud
vad hon växer! Kan hon inte bara vara lite :( min busunge.
Köpte också en ny julgran, så i morogn efter skolan ska jag
klä julgranen, haha typ det bästa och roligaste som finns eller hur?

Nu ska jag ta och göra nytta!





Kommentarer
Postat av: medaa :D

så snygg bild! en 10a

2010-11-26 @ 11:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0