i can do it

En förkyld jowi ligger i sängen, huh! Rinner massa från
näsan, (kul att veta) och jag kan inte sluta rosta. Roligt eller?
Skolan var väll njaa.. så där? inte så jobbig precis som varje måndag.
Sen var det träning, dock tränade jag inte för att jag som sagt är
förkyld, så jag tar och vilar lite för att på fredag åker
vi till Gotland med laget, där vi spelar match på söndag två st!
Fast vi är lediga på lördag så då blir det kolla runt i Gotland och
se en liga match, yes rullliiiiigt :) sedan blir det väll bara
att umgås med laget. Längtar!

Nu ska jag bara lägga mig i sängen och kolla på tv, med lite
choklad, hmm låter perfekt ! Ha en bra måndags kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0