spännande



Sitter på sängen med en hästsvans och min rosa snobben pyjamas, grr..
Sitter och funderar på vad jag ska ha på mig imorgon, jag att välja vad
jag ska ha på mig är rätt så svårt, tar ungefär 30 min.. Och hinner bli genom
svettig innan jag valt det rätta, haha :)
Men antigen blir det den långa randiga klänningen (new) eller så blir det jeans
och någon tisha, nja, vi får helt enkelt se vad humöret säger.
Nu ska jag hoppa i sängen och bara drömma mig bort till ett land fullt med godis
och Rihanna musik och hon själv haha :)
Godnatt på er gullisar

Kommentarer
Postat av: Ebba Zingmark

Hej! Pandamössan kommer från HM (dock inte barnavdelningen)Ebba :)

2010-11-09 @ 00:33:34
URL: http://nyheter24.se/modette/ebbazingmark

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0