251010

Hejhopp ! Hemma från en riktigt tråkig skoldag tycker jag iaf.
Säkert på grund av all längtan efter höstlovet, en ända vecka
kvar! Woho.
Att det var tråkigt idag kan också bero på att skolan bjöd
på världens äckligaste mat, raggmunk ! Fy vad jag hatar det
och jag va riktigt riktigt hungrig. Denna vecka är det potatis veckan
i skolan haha :( kommer verkligen tröttna på potatis..
Nu sitter jag i soffan i rummet och väntar på att maten ska bli
klar, ska ta upp matte boken och plugga lite, har prov på onsdag
så ska repetera lite nu.

Vi hörs senare I promise people


kolla va cool bild nr 1 blev!

Kommentarer
Postat av: Alexander

vrf har du två ansikten på 1:a bilden?? haha coolt men wierrd!

2010-10-25 @ 19:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0