19:11

Mycket plugg måste göras nu så ska kort fatta detta inlägg.
Kom nyss från B gruppens träning (hade lust att träna så stack
till deras träning) ja jag blev as trött eftersom vi sprang mkt men
jag tycker helt ärligt att matchen vi spelade sög ! kommer tillbaka
på B gruppens träning om drygt en månad, kanske hehe :)

Skolan va annars rätt så bra, de har äntligen fått frukost tillbaka
som är toppen bra, ibland hinner man inte äta frukost och då är
det bra att kunna köpa i skolan!

Nu måste ja tyvärr (världens ledsnaste min) gå och läsa ut boken
och sedan svara på frågor, boken ska lämnas in imorgon + frågorna
och vi ska ha prov om det nu på onsdag, & jag visste inget :( så vi hörs sen
hoppas jag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0