Hejhopp !

Hejsan på er, :) sitter i rummet nu och är lite trött eller
okej ganska så trött. Skolan var väll så där, inte
så himla jobbigt men lite va det ja, sedan dirket efter var det
ju självklart träning snacka om att jag är trött nu !
Träningen var riktigt bra och jag va lite grym då, haha :$
Nu planerar jag att fixa några goda mackor och sedan lägga
mig i sängen och kolla på tv eller fortsätta läsa min bok som
jag lånat (det fattas en tärning)

Imorgon blir det en bra dag i skolan tror jag, först blir det åka
upp till tannefors och ha medel gympa pass med skolan,
och efter det kanske vi har någon tråkig lektion och sedan
skolvalet, hm vet inte vem jag ska rösta på faktiskt,alla
parti är ju ganska så lika,funderar på vänster eller socialdemokratierna..
Vet faktiskt inte, får se haha :)
Upps det skulle ju vara hemligt haha,


min rockiga outfit! hehe :)

Tröja - ingen anning
Svarta jeans - vila


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0