Lite bored här va ?

Shuzan ! riktigt riktigt tråkig har jag nu! inte bara tråkigt utan jag
är otroligt trött också :( Min dag har vart nja så där.. No provet gick
super bra så tummen upp (y) tråkigt nog att fritids gården ska va stängd.
Finns faktiskt inget att göra i Linköping, snart är den nya parken klar, så
där kommer man väll också sitta & chilla! :) men gården, det är nog det
roligaste som finns för oss i skägget.
Nu ska jag sluta gnälla !

Jag sitter i sängen och kollar på tv, nämligen Bolt ! den söta super hunden,
haha älskar in filmen och jag kanske är lite barnslig av mig men va
fan är jag den ända 15 åringen som älskar att kolla på tecknat ? i så fall
får det vara så, för tecknat är bäst :)

Nu ska jag fortsätta följa bolts resa på jakten efter sin husse ! :)

Herrrå♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0