Min lediga dag

Min lediga dag blev jätte bra även om vi tjejer suger på att planera
våra lediga dagar :) Först ville vi alla åka till simhallen men så blev det
inte av. Ist gick vi upp till centa och köpte glass och lite godis och satte
oss på ett väldigt lågt tak som är lätt att komma upp på, vi satt oss där
och njöt av solen och bara skrattade åt allt, sedan när vi skulle ner fån taket
fick vi oss ett väldigt gott skratt! Milena var så himla rädd när hon skulle
ner, vi andra kunde inte sluta skratta, haha sedan höll hon i taket och bena
och allt hängde sen skrek hon: Branka äre långt er? & det var typ en halv m
haha asso vi dog nästan av skratt kan jag lova er! :)
Jag va själv lite skraj när jag skulle ner och det tog lite tid, men jag kom ner utan
problem tyckte jag iaf, men de andra skrattade :(



hösten är snart här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0