when i grow up im going to be a rock star.

Hej på er ! Sitter nu helt död och slut efter dagen.
Skola först som va ganska så bra, sista lektionen åkte
vi till valstugorna i stan, där fick vi ställa en massa frågor
till olika parti. Faktiskt otroligt skönt att alla verkligen varje
parti är emot Sverigedemokraterna, för det är jag och jag
hoppas att varje person är det, rösta inte fel nu till er som
kan!
Efter det åkte vi hem hann endast äta lite mat innan
jag var tvungen att stressa iväg till träningen, träningen var
så där, blev ju självklart otroligt trött, själv tycker jag att
jag fått bättre kondition de senaste dagarna!

Nu ska jag ta en macka och sätta mig i sängen och glo
IDOL, vi hörs :)


im a rockstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0