my self


Hello! hemma efter en skön rolig kväll! oh känns som en sån oförglömlig
sommarkväll man brukar ha med de goa folket.
Var först på tjej kväll och åt lite våfflor och fixa snygga naglar.
Sedan gick vi vidare till parken när jag nästan aldrig är,
men idag var de ju riktigt kul! De va massa folk som jag umgås med och
vi satt och snackade och skrattade,retades precis som vi brukar göra!
Oh vad jag älskar alla just nu. Sedan stack man hem med filip och rade
och vi snackade skit hela vägen, grabbar? ni är sjukt sega på att gå!
segast lovar, chillar och njuter verkligen av livet. BRA DÄR! :)

Ps, ni som har så kul och skriva långa kommentarer?
trycker inte ner mig nej verkligen inte förstår faktiskt inte vad ni ens säger?
jag blir bara glad att ni kommenterar och jag vet att ni gillar min blogg,
för då skulle ni ju aldrig ta er tid att ens kommentera eller besöka, right? :)
oh ja juste! va dumma ni är man kan ju se vem de är som skriver,
iP nummer finns ju det är ju easy att söka på den personen.
Ja men då vet ni och jag vet vem ni är hehe ;)

Kommentarer
Postat av: :)

Jovana du e en riktigt fin tjej ja gillar dig seriöst andra kanske inte gör det men ja gör det verkligen och ja menar det fortsätt så gumman allt annat kallas avundsjuka! :)<3

2011-04-04 @ 21:08:10
Postat av: Anonym

Ööööh? nej du får ej reda på vem personen är du får bara reda på att det kanske är samma person som kommenterar om du verkligen får reda på vem det är så kan du lika gärna komma fram till mig imorgon eller då du ser mig och säga att det är jag ;)

2011-04-04 @ 21:24:35
Postat av: haaha

haahahahahahahah

2011-04-06 @ 19:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0