fashion

Shena, idag har min dag vart tråkig fast ändå inte haha.
Träffat vänner spelat kort, sätt film ätit och ätit ! haha,
Ska strax upp till köket och hämta mat, sedan sätta mig framför
tv´n eller se någon film på datan, får se!
Just nu kollar jag kläder på webben, har skrivit upp på min lista lite
mer grejer som behövs, (bas plagg!) Visar listan sen så kanske
ni får ideér, låter det bra? :)

btw igår hittade jag ett par breda jeans (mammas) som jag bara var
tvungen att pröva. Det va faktiskt riktigt snyggt, dock kommer jag inte ha på
mig breda jeans, inte riktigt min grej.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Din blogg är bara för bra fortsätt så.Du har också bra smak på kläder :)!

2011-02-22 @ 20:41:02
Postat av: mohahaha

Fin stil :)HOST! uusch U.G.L.Y :D

2011-02-23 @ 01:10:36
Postat av: Anonym

det passade dig! :)

2011-02-23 @ 09:40:58
Postat av: mohahaha

sluta kommentera din egen blogg :S

2011-02-23 @ 12:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0