lovely

fyfan vad jag är dålig! Kom precis på att jag glömt att göra min matte
och engelska läxa jag fått, Så jag måste verkligen göra den imorgon,
för på helgen kommer jag va med vännen min och glömma bort läxan
helt. Jag är så bra på att glömma bort saker, speciellt under lov vill
jag säga.

Imorgon kommer min saknade vän hem, så något ska vi hitta på.
Vi har inte sätt varandra på två hela veckor, jobbigt läge hörreni.
Håller tummarna att hon inte kommer hem sent, tjejen sover nämligen
sen 10! lovar haha.

Nej nu ska jag ta och stänga av datan och lägga mig och se på tv.
Godnatt fina ni♥


o så mysigt, tänk att hitta en galen mode kille, sedan sitta och läsa samma tidning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0