trött skit

Tjabba! Sitter på sängen och glor på top model, tagit en skön dusch efter att
ha svettat sönder på träningen, (euuw, i know) But still, har fått ass dålig
kondition så blev trött och mådde illa direkt. Resultatet efter att inte ha tränat
på endast en vecka! Tagga sönder för na prov imorgon? eller inte.
Först ut svensk då, pirrar lite smått i magen nu imorgon kommer väll fjärilarna
fram, i god tid och stressar ut mig.
Ska väll också ta och skicka in mina gymnasium val imorgon, så jag har det gjort med.
Nian alltså, jobbigt år måste jag säga.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker att din blogg är ganska så bra och du har fin klädd still :)!

2011-02-08 @ 16:23:55
Postat av: JOVANA

sv: tack så mycket sötnos :*

2011-02-08 @ 18:47:47
URL: http://jjovanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0