15 januari

Tjaba! Sitter i rummet och mjukis byxorna är på! skönt.
Min dag har tillbringats i stan med bruttorna, där vi endast
gick runt och sedan satte oss för att äta. Tog bussen hem vid
ungefär fyra och chillade galet hemma hos mig. Jag bjöd på
en schysst dans åt tjejerna och snart springer jag över till kalle
för ännu mer skoj. Imorgon taggar jag galet till matchen! Hemma
match i vasa, så kom och kolla ! (y)

Något som störde mig riktigt mycket i dag när jag var på stan att
folk kollade riktigt mycket på mig (då jag hade på mig strumpbyxor
höga strumpor och shorts) och en skinnjacka.Folk är så jäkla fega och vågar bara ha
jeans och tråkiga byxor på sig. Men jag vill sticka ut jag vill
inte vara som alla andra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker då att det är en assnygg outfit!! Det är bra att du vill vara dig själv :)

2011-01-15 @ 21:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0