27.01.11

Tjabba! I sängen sitter jag, riktigt trött och lat, och äter kanelbullar.
Förresten förstår ni hur glad man blir när man kommer hem efter en jobbig
dag i skolan och känner lukten av nybakade bullar? gosh. Mamma gjorde min dag.
Annars så var dagens bästa lektion idrott förstås, vi sprang i kanske de sista 10 min
runt vår hall och jag och Hamid krigade mot varandra (hamid jag vann!) haha.
Imorgon är det världens bästa dag, först blir det cloetta center där vi ska åka
skridskor, woho! haha och sedan blir det simhallen, så jävlar kul eller hur? :)

Nu ska jag fortsätta lata mig och se på old Chrestine! vi hörs♥


bild sen december men så här såg jag ut idag.

jenas,carlings tror jag nog/pappas gamla stickade/

Kommentarer
Postat av: josephine tran

sv: tack själv snygging!!!



jahaa okej, men det är lugnt asså. vi får helt enkelt tare nästa vecka, lika bra de! :)(K)

2011-01-27 @ 20:52:14
URL: http://josephinevictoria.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur många besökare har du per dag? :)

2011-01-27 @ 21:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0