you are my guitar hero

Hej hopp! uppdateringen har börjat suga, och troligtvis kommer
det att vara sämsta uppdateringen också. Alla läxor och dessutom
prov och inlämnings grejer, ja behöver jag ens förklara mer hur saker och ting är i 9an.
Men men, ligger i sängen nu och ser på vänner, gud vad jag älskar vänner.

Annars så har skolan vart super bra, eller inte.
Tisdagarna i skolan är jävligt sega, jag är allvarlig!
tisdagar är så sega att jag varje lektion sitter och halv sover. Cool typ.
Något nytt! Klassen har äntligen bestämt tröj tryck till
våra klass tröjor, efter ungefär 2 månader.
Super glad. Sen hade vi idrott och efter
idrott fortsatte de tråkiga lektionerna.Förutom musik som idag va kul
för att vi fick spela gitarr, försöker hänga med och lära mig gitarr ackorden
och ja det går väll så där började sjunga ist för att jag blev sur när jag inte lyckades :(
Nu känner jag att inlägget blir för långt. Puss vänner vi hörs i nästa inlägg ♥

would you play that song again for me?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0