I have so many choices so i can not choose

Kommit hem från träningen för en stund sen iaf, sprang verkligen av mig idag en jobbig träning.
Alla på fb håller på att tjata om de gymnasium, och imorgon ska vi lämna
in en lapp där de ska stå vilka två skolar vi vill besöka, alltså vara med
på deras lektioner och så. Ett väldigt jobbigt läge för mig kan jag lova.
Vilka skolor ska jag välja och hallå? vilken linje? det är det största
problemet, jag har ingen aning vad jag vill plugga till så sjukt svårt.
Kom gärna med tips!! Annars så ska jag väll gå fylla på magen med
mat och sedan lägga mig i sängen och nörda data. Yeapp!



Kommentarer
Postat av: SAAAAAANDRA

Hhhhoho ta samhäll. Veeeeeeeeet mycket plugg men vill man bli något så får man plugga :D

2011-01-13 @ 22:38:35
URL: http://tasicsandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

sam eller natur, fast då måste man ju plugga vidare efter sen för att verkligen bli något och så det är värt allt man lagt ner på plugg under 3 år! gillar man människor ska man ta omvårdnad eller barn och fritid. på omvårdnad blir man färdig undersköterska efter 3 år :) men du är ju intresserad av sport eller? john bauer finns ju där kan man plugga vanligt (tror jag) men kompletera med en sport man är intresserad av :)

2011-01-14 @ 11:32:27
Postat av: sandra

samhälle? ekonomi? ljunkan som skola är bra också lr typ tbs, john bauer

2011-01-14 @ 18:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0