leende killen



Jag har på mig de korta jeans shortsen som jag klippt av från ett par gamla lee
jeans, mitt orange färgade over size linne och mina låga converse, jag känner att solen
bränner på axlarna och min piggelinglass börjar smälta. Jag funderar på att sätta mig på
bänken mittemot  carlings och njuta av min glass medan folk går runt. Helt plötsligt ser
jag en kille, han måste vara i min ålder. Jag märker att killen börjar stirra så jag kollar upp,
han ler med ett så brett och fint leende, hans leende! hans bruna fina ögon kollar och ler
lika så mot mig, jag ler tillbaka ett sånt leende -kom-sätt-dig-här- leende. Han började gå mot
mig som om han kunde läsa mina tankar. Han frågade om han kunde sätta sig bredvid mig,
jag nickade och bara stirrade på hans fina ögon. han berättade va han hette och där efter
log han igen, med det där fina leendet, de speciella leendet han måste vara den ända
individen på denna jord med ett sånt fint leende

jowi? ska du ha byxorna eller? jag skakade till och insåg snabbt att det bara var en av
mina galna dagdrömmar. Leende kille, där stod han i alla fall. Och där stod jag.


Kommentarer
Postat av: siz

Du skriver bra :)

2011-01-07 @ 02:00:11
URL: http://sizaralsadi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0