jag skulle fastna i min ensamhet igen om du lämnade mig nu

tjena!

Som ni vet så var det första skoldagen på denna nya termin, (suckar)
Det värsta va att det tyvärr inte gick att somna, så där låg jag i sängen
och tänkte på en jävla massa grejer la mig ungefär vid 12 tiden och sist
jag kollade på klockan stod det 01:12, strax efter måste jag ha somnat.

Så skolan var väll så där, ja som vanligt iaf somnade nästan på svenskan
kan jag lova er! huvudet låg på bordet och händerna lika så. Tur att det är
tisdag, tisdagar innebär, sluta tidigt dagen! :) Nu ligger jag här i sängen
med datan på magen och funderar på att ta en promenad, så jag liksom
får lite luft, tror nog det blir så! Vi hörs gott folk♥


Kommentarer
Postat av: linnea

gulligt leende :)

2011-01-13 @ 17:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0