sunday

Yes Yes självklart blev det ännu en vinst mot norrköping. Bra spelat tjejer,
men vi kunde bättre det vet jag!
Ska iväg och fixa till badrummet och fräscha till mig, och ladda för en ny skol
vecka som jag verkligen bara måste plugga sönder, ett arbete ska in vecka 7 och
jag är bortrest då så jag måste fixa de nu och typ v6, och hallå? v6 börjar na proven.
Juste på tisdag besöker jag folkungaskolan sam och på fredag katedral ekonomi. Har
faktiskt bestämt mig för ekonomi nu! :) vad ska ni välja,svårt eller hur?

Nej nu ska jag måla klart mina naglar, hörs people♥


bilder från idag, vi spelade i stadium arena självklart inte i a hallen. Ps vädret var klockrent idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0