there's no stars on the sky


Trötta jag ligger och ser på 27 dresses som visas på den nya kanalen tv 11. Ska alldeles
strax, eller ja efter filmen ta och lägga mig med boken i handen. Eller? skippar boken tror
jag nog är alldeles för trött haha. Fredag imorgon (happyface) behöver verkligen lite
lov och sova ut känns de sov. Ladda inför den nya veckan som avslutas med match woho.
Nu känner jag att inlägget börjar bli tråkigt och ni slutade säkert läsa vid hälften av texten.
Haha, ja men ni? ska ta och lägga mig! Godnatt kära läsare♥

Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - PhotoFrame

Allt bra med dig? :D



Var med i TÄVLINGEN på min blogg med sammarbete med Runns Webshop!

Priset är ett PRESENTKORT värd 300:-!



Hur du går till väga finns att läsa på min blogg;

http://photoframe.blogg.se/2011/january/tavling.html



/TOBIAS - PhotoFrame!

2011-01-20 @ 23:28:48
URL: http://photoframe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0