Cause your amazing, just the way you are



gulligt av bavve att skriva så, självklart var det menat till mig! för er som inte fattar
skojade jag, drömma får man ju :))

Sitter och kollar på filmen salt, får inte nog av den älskar hur salt kan klara sig själv, dödar
precis varje person som försöker skada henne!

Tänker ifall jag är en hemlig serbisk spion, som sent på kvällarna åker med min coola
raket till olika länder och försöker göra så de blir fred på jorden, jag har mitt coola läppstift
som egentligen är en grej som kan skära i allt till och med metall! Men oh
tyvärr så är inte en hemlig spion som försöker göra fred på jorden, jag är bara en ovanligt
glad och positiv tjej som försöker sprida min glädje och fantasi. Men drömma kan man alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0