8 mars 2011

Oh, här kommer jag och ska börja klaga igen
jag har iaf ont i ryggen, det ska ni veta! dagens höjdpunkt idrotten helt klart.
Fan vad jag älskart. Men fan vad solen lyste idag, idag fick man en riktigt
vårkänsla när man gick ut, eller såg ut igenom fönstret, så skönt!
Vi hade lite nationella i svenska muntliga delen då. Älskar att göra saker
muntligt så jag pratade på, dock har jag inte gjort min del än.

Nu ska jag skärpa mig och göra det jag säger, gå upp ta en skön dusch och
sedan sitta med so papper, ja precis det ska jag göra. Uppdaterar senare om
det blev så som jag skrev :)

ps grattis alla kvinnor/tjejer på den internationella kvinnodagen! ♥


Kommentarer
Postat av: sandraazadi

vackraste!

2011-03-08 @ 21:48:39
URL: http://azadii.devote.se
Postat av: Anonym

vacker vacker vacker!

2011-03-15 @ 21:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0