14 september

Gud är så jävla trött men ändå väldigt träning sugen!
Snart drar jag mig iväg mot träningen och kommer hem runt
9 halv 10. Får se om jag orkar blogga när jag kommit.
Har fetaste  huvud värken också, bra (y)

Imorgon är det studiedag, yes toppen bra ju haha :) så ska väll
hitta på något, är smått avundsjuk på att Kalle åker till
Spanien på lördag och vi andra får vara kvar här i grå Sverige!
Jaja, ska fortsätta  tjata på mamma om att vi ska åka till egypten,
helst i vinter! :)

Nu ska jag avsluta detta inlägg med att säga att jag inte har
plugg på hela veckan, så ska njuta av den tanken lite till. vi Hörs :)



sista bilden är en sommar bild, men samma outfit :)

Klänning, Gina
Väst, gina
boots, H&m
strumpbyxor, lindex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0